Installeer live chat gratis op uw website
LiveChat is een online klantenservice applicatie voor websites. Bedrijven gebruiken het om online in contact te komen met websitebezoekers en potentiële klanten. Met live chatten via uw website zorgt u voor een nieuwe mogelijkheid in klantbenadering dat anno 2024 men wel van zakelijke websites verwacht. Wacht daarom niet langer en ga vandaag nog in gesprek met bezoekers op uw website.
Ontdek gratis livechat en alle mogelijkheden
Ga op ontdekkingsreis en verbeter de effectiviteit van uw website en beïnvloed gedrag van uw bezoekers. Het slim inzetten van live chat voor bedrijven geeft de mogelijkheid real-time gesprekken te voeren en meer bezoekers te converteren. Wanneer start jij met het verhogen van uw online resultaat? Start ook, net zoals vele andere bedrijven, met het verbeteren van uw online resultaat en laat het aantal leads, omzet en reserveringen ook groeien.
Krijg toegang tot alle klantberichten op één plek
Beheer klantberichten via alle kanalen, zoals e-mail, in-app-chat, website-chat, WhatsApp, iMessage, enz., vanuit een uniforme weergave.
Bied directe klantenondersteuning
Los vragen van klanten direct op met een combinatie van geautomatiseerde reacties en contextuele interventie van een live-agent.
Los meer vragen op tegen lagere kosten
Bespaar kosten door repetitieve vragen van klanten te automatiseren en schaal uw bedrijf op zonder het personeelsbestand of budget te verhogen.
Bied proactieve klantenservice
Anticipeer wanneer klanten hulp nodig hebben en activeer berichten met proactieve service in plaats van alleen reactieve ondersteuning.
Volg de prestaties van uw team
Gebruik aangepaste analyses en rapporten om uw statistieken bij te houden, knelpunten te identificeren voordat ze sneeuwballen, en blijf op de hoogte van uw doelen.
LiveChat voorbeelden
LiveChat abonnementen
Probeer nu gratis 60 dagen live chatten en meld u aan om te starten met LiveChat. Ontdek de verschillen van elk individueel abonnement en ervaar alle mogelijkheden.
MKB’ERS
- Ongelimiteerde agent accounts
- 60-dagen gespreksgeschiedenis
- Basis chat customization
- Ticketing systeem
- Data security
- Add-ons & api's
- Gratis uitproberen
BEDRIJVEN
- Alle MKB’ERS mogelijkheden+
- Volledige chat customization
- Ongelimiteerde gespreksgeschiedenis
- Basisrapportage
- Agent groepen
- Multiple brandings
- Ontdek features
ENTERPRISES
- Alle BEDRIJVEN mogelijkheden+
- Geavanceerde rapportage
- Multiple brandings
- Staffing voorspellingen
- Werkplanner
- Verschillende talen
- Ervaar pro
Livechat mogelijkheden & applicatie integratie
Ontdek alle mogelijkheden van live chat op uw website tijdens realtime gratis demo of neem contact met ons op voor meer informatie of gratis installatie.
Livechat mogelijkheden
Chat Tools
- Sneak-peek bij berichten
- Canned responses
- Bezoekersinformatie
- Chat tags
- Bestanden sharing
- Tijdlijn
- Chat archief
- Afleveringsstatus
- Notificaties
- Transfer
- Chat transcripts
- Bezoekers blokkeren
Opmaat
- Chat vensters thema's
- Bedrijfslogo
- Berichten en labels
- Taal
- CSS configuratie
- Social media
- Agent profielen
- Engagement graphics
- White label live chat
Engagement
- Automatische berichten
- Persoonlijke berichten
- Eye-catchers
- After-hours formulier
- Chat op Facebook
- Embedded and pop-up chat window
- Slimme of handmatige chat rouleren
- Chat knoppen
- Chat op meerdere websites
- Chat via een directe link
Reportage en Data
- Statistieken
- Chat reportage
- Ticket reportage
- Filters
- Dagelijkse samenvatting
- Reptage via API
- Dashboard
Applicaties
- Web app
- Desktop apps
- LiveChat voor mobile
- Cloud capability
- Chat window voor mobile
- Applicatie shortcuts
Integraties
- Google Analytics
- Salesforce
- Mailchimp
- Dropbox
- Zapier
- Wordpress
- Meer integraties...
Webshops
- Goals
- Sales informatie
- Targeting bezoekers vanuit campagnes
- E-commerce integraties
Ticketsysteem
- Ticket bronnen
- Privé opmerkingen
- Tagging tickets
- Ticket rates
- Ticket rapportage
Chatbeheer
- Agent groepen
- Agent account management
- Agent rollen
- Chat supervision
- Work planner
- Chat limit
Feedback systeem
- Chat beoordelingen
- Beoordelingen opmerkingen
- Ticket beoordelingen
- Post-chat surveys
- Tevredenheid statistieken
Bezoekersdata
- Verzamelen bezoekersdata
- Bezoekersinformatie filtering
- Extra bezoekers informatie
Beveiliging
- Encryption
- Credit card masking
- Access restriction
- Inloggen met een Google Account
- 2-staps verificatie
API
- Workflow automation
- Webhooks
- JavaScript API
Hoe plaats je LiveChat op uw website?
LiveChat wordt geladen door een kleine code toe te voegen aan uw website. U kunt bepalen waar de chat verschijnt in de LiveChat omgeving. Zodra de code correct is geïmplementeerd in uw website kunt u direct chatten met uw bezoekers.
Met livechat:
- Schakelt u moedertaal (of andere talen), aanpasbare chat-tools in, zodat teams automatische of aangepaste reacties kunnen bieden, chat-tags kunnen toevoegen, chatgeschiedenis kunnen bekijken in een chattijdlijn, chats kunnen overbrengen naar teamleden en kunnen rapporteren over meldingen en bezorgingsstatus.
- Communiceert u met klanten door persoonlijke begroetingen te automatiseren, formulieren voor buiten kantooruren op te zetten, chats op Facebook mogelijk te maken of chats met directe links te ondersteunen.
- Rapporten over chats en filters op basis van tickets, statistieken en gebruikersinformatie, zodat teams het totale aantal chats, chat-tevredenheidspercentages, chat-tijdsduur en chat-reactietijd kunnen vinden.
- Ondersteunt het maken van doelen, zodat iedere ingelogde beheerder de resultaten kan monitoren.