Google AdWords rolt nieuwe updates uit voor mobile targeting en mobile uitsluiting. Vanaf september 2018 vereenvoudigt Google het instellen van targeting en uitsluiting voor advertenties gericht op mobiele apparaten in het Google Display Netwerk. Hiermee wil men het groeiende aantal mobiele gebruikers gemakkelijker bereiken, echter is dit niet altijd wenselijk. Waarom? Dat leest u hier.
Lees meer ›SEM
Afkortingen en termen in Google AdWords
Leer meer over definitie van de meest gebruikte termen in zoekmachine marketing (SEM) en betaald adverteren (SEA), die ook wel betaalde zoekresultaten en pay-per-click advertising (PPC) wordt genoemd. Lees meer over de termen die het meest gebruikt worden bij online betaald adverteren, waaronder Google AdWords, Bing Ads, Gemini (Yahoo), LinkedIn Ads en Facebook Ads.
Lees meer ›Online Specialist in SEM
Webinnovatie, uw Partner in SEM. Wij creëren waarde voor onze klanten met het samensmelten van marketing, creativiteit, ervaring en technologie. Webinnovatie heeft alles in huis hebben om iedere uitdaging aan te gaan en om deze op de juiste wijze over te brengen naar uw publiek.
Webinnovatie & SEM inzetten voor uw succes?
Wilt u meer weten over SEM en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan nu contact op met Feddo van der Molen, specialist in SEM.