LiveChat is een online klantenservice applicatie voor websites. Bedrijven gebruiken het om online in contact te komen met websitebezoekers en potentiële klanten. Met live chatten via uw website zorgt u voor een nieuwe mogelijkheid in klantbenadering dat anno 2024 men wel van zakelijke websites verwacht. Wacht daarom niet te lang en kom ook in gesprek met bezoekers op uw website.
Wat is nu een betere manier om gemakkelijk contact te leggen als bezoeker, dan door middel van een korte babbel via een chatgesprek op uw website. Het is sneller dan e-mailen en potentiële klanten zijn makkelijker te bereiken dan via de telefoon. Met live chat voor bedrijven kunt u direct het juiste antwoord geven op dringende vragen van uw bezoekers.
Waarom live chat inschakelen?
- Direct in contact komen met uw websitebezoekers.
- Antwoord geven op dringende klantvragen.
- Real-time inzicht in bezoekersgedrag op uw website.
- Klanten in de juiste richting wijzen op uw website.
Meer resultaat en betere inzichten
Ga op ontdekkingsreis en verbeter de effectiviteit van uw website en beïnvloed gedrag van uw bezoekers. Wij geven u de mogelijkheid om real-time gesprekken te voeren en meer bezoekers te converteren. Vergroot uw online resultaat en laat het aantal leads, omzet of reserveringen ook groeien.
LiveChat in actie
LiveChat abonnementen
Probeer nu gratis 60 dagen live chatten en meld u aan om te starten met LiveChat. Ontdek de verschillen van elk individueel abonnement en ervaar alle mogelijkheden.
MKB’ERS
€15 /per maand
- Ongelimiteerde agent accounts
- 60-dagen gespreksgeschiedenis
- Basis chat customization
- Ticketing systeem
- Data security
- Add-ons & api's
BEDRIJVEN
€28 /per maand
- Alle MKB’ERS mogelijkheden+
- Volledige chat customization
- Ongelimiteerde gespreksgeschiedenis
- Basisrapportage
- Agent groepen
- Multiple brandings
ENTERPRISES
€129 /per maand
- Alle BEDRIJVEN mogelijkheden+
- Geavanceerde rapportage
- Multiple brandings
- Staffing voorspellingen
- Werkplanner
- Verschillende talen
Livechat mogelijkheden & applicatie integratie
Ontdek alle mogelijkheden van live chat op uw website tijdens een demo of neem contact met ons op voor meer informatie over wat wij voor uw bedrijf hierin kunnen betekenen.
Livechat mogelijkheden
Chat Tools
- Sneak-peek bij berichten
- Canned responses
- Bezoekersinformatie
- Chat tags
- Bestanden sharing
- Tijdlijn
- Chat archief
- Afleveringsstatus
- Notificaties
- Transfer
- Chat transcripts
- Bezoekers blokkeren
Opmaat
- Chat vensters thema's
- Bedrijfslogo
- Berichten en labels
- Taal
- CSS configuratie
- Social media
- Agent profielen
- Engagement graphics
- White label live chat
Engagement
- Automatische berichten
- Persoonlijke berichten
- Eye-catchers
- After-hours formulier
- Chat op Facebook
- Embedded and pop-up chat window
- Slimme of handmatige chat rouleren
- Chat knoppen
- Chat op meerdere websites
- Chat via een directe link
Reportage en Data
- Statistieken
- Chat reportage
- Ticket reportage
- Filters
- Dagelijkse samenvatting
- Reptage via API
- Dashboard
Applicaties
- Web app
- Desktop apps
- LiveChat voor mobile
- Cloud capability
- Chat window voor mobile
- Applicatie shortcuts
Integraties
- Google Analytics
- Salesforce
- Mailchimp
- Dropbox
- Zapier
- Wordpress
- Meer integraties...
Webshops
- Goals
- Sales informatie
- Targeting bezoekers vanuit campagnes
- E-commerce integraties
Ticketsysteem
- Ticket bronnen
- Privé opmerkingen
- Tagging tickets
- Ticket rates
- Ticket rapportage
Chatbeheer
- Agent groepen
- Agent account management
- Agent rollen
- Chat supervision
- Work planner
- Chat limit
Feedback systeem
- Chat beoordelingen
- Beoordelingen opmerkingen
- Ticket beoordelingen
- Post-chat surveys
- Tevredenheid statistieken
Bezoekersdata
- Verzamelen bezoekersdata
- Bezoekersinformatie filtering
- Extra bezoekers informatie
Beveiliging
- Encryption
- Credit card masking
- Access restriction
- Inloggen met een Google Account
- 2-staps verificatie
API
- Workflow automation
- Webhooks
- JavaScript API
Hoe werkt LiveChat?
LiveChat wordt geladen door een kleine code toe te voegen aan uw website. U kunt bepalen waar de chat verschijnt in de LiveChat omgeving. Zodra de code correct is geïmplementeerd in uw website kunt u direct chatten met uw bezoekers.
Met livechat:
- Schakelt u moedertaal (of andere talen), aanpasbare chat-tools in, zodat teams automatische of aangepaste reacties kunnen bieden, chat-tags kunnen toevoegen, chatgeschiedenis kunnen bekijken in een chattijdlijn, chats kunnen overbrengen naar teamleden en kunnen rapporteren over meldingen en bezorgingsstatus.
- Communiceert u met klanten door persoonlijke begroetingen te automatiseren, formulieren voor buiten kantooruren op te zetten, chats op Facebook mogelijk te maken of chats met directe links te ondersteunen.
- Rapporten over chats en filters op basis van tickets, statistieken en gebruikersinformatie, zodat teams het totale aantal chats, chat-tevredenheidspercentages, chat-tijdsduur en chat-reactietijd kunnen vinden.
- Ondersteunt het maken van doelen, zodat iedere ingelogde beheerder de resultaten kan monitoren.
LiveChat downloaden
Bent u al in het beheer van een livechat account? Download dan hieronder de juiste applicatie voor uw apparaat. U kunt ook inloggen via uw webbrowser.
Web Browser Windows Mac OS X iPad iPhone Android
Verbeter het klantcontact
Zonder contact geen succes. Wij geloven dat verkopen en klanttevredenheid een optelsom is van alle interacties. Dat maakt van elke interactie een moment van de waarheid. Ook online en ook op uw website.
Andere bedrijven gingen u al voor en méér dan 23.000 bouwen hun klantrelaties op via de vertrouwde service met live chat. Zij zijn bijna allemaal begonnen met een gratis live chat proefperiode. Start daarom ook met real-time chatten en ervaar het bij ons 60 dagen lang gratis. Meld u aan voor een gratis proefperiode of laat de installatie compleet voor u verzorgen door een echte livechat certified specialist. Hiermee heef u geen implementatie gedoe en wordt alles voor u goed geregeld.