Waarom bedrijven live chat gebruiken?

Veelal om verschillende redenen, maar primair is het doel vaak het verbeteren van de relatie en waardering tussen klant-, product-, service- en ervaring. Daarnaast is er ook de absolute meerwaarde in makkelijke contact voor meer online verkopen of aanvragen.

Ga op ontdekkingsreis

Verander de effectiviteit van je website en het gedrag van jouw bezoekers. Met LiveChat ben jij weer ‘in-control’ en heb je de mogelijkheid om real-time gesprekken te voeren en meer bezoekers te converteren. Vergroot je online resultaat en laat het aantal leads, omzet en reserveringen meegroeien met het aantal live chats.

Voordelen van Live Chat

  • Realiseer méér online afspraken en verkopen.
  • Verhoog de effectiviteit in (multichannel) communicatie.
  • Ontvang een goed beeld van klantervaringen en bezoekersgedrag.
  • Verbeter jouw online support en verhoog de klanttevredenheid.

Creëer één of meerdere contactmomenten aan websitebezoekers en wijs ze in de goede richting. De meeste klantvragen kunnen namelijk simpel en snel worden opgelost met een digitale glimlach.

Meld je aan voor LiveChat

Eenvoudige integratie met 170+ tools. Verbind LiveChat met je favoriete tools. Chat met je klanten, sla de gegevens op in jouw CRM, behandel bestellingen en accepteer betalingen.

Meer online verkopen, aanvragen en omzet

Online chatten is het meest persoonlijke online communicatiekanaal van dit moment voor jouw website. Je hebt de mogelijkheid om laagdrempelig in contact te komen met bezoekers en relaties online te versterken. Dit leidt vaak tot een extra stijging in omzet groei en een betere klantenbinding.

Meer online resultaat met livechat

Wees op de hoogte van de technologie van de eenentwintigste eeuw. Online chatten wordt de voorkeursmethode voor communicatie tussen websitebeheerders, serviceteams, consumenten en eindgebruikers. Heb jij nog geen LiveChat? Start dan vandaag nog!

LiveChat; een sleutel tot (snel) online succes?

Ja, en ja… tenzij je geen bezoekers hebt op je website. Dan heb je namelijk een ander probleem.

Bezoekers verwachten dat je goed bereikbaar bent, adequaat een gesprek kunt voeren en bovenal snel reageert. Als potentiële kopers, bezoekers en klanten jouw website bezoeken, maar niet direct de nodige informatie vinden, haken ze al snel af en loop jij een kans tot conversie mis. Hou daarom de lijnen kort en start het gesprek.

  • Onderzoek wijst uit, bezoekers chatten graag, omdat het laagdrempeliger is.
  • Verbeter snel de klantwaardering voor jouw bedrijf.
  • Online ‘echte’ beschikbaarheid wekt vertrouwen.
  • Start het gesprek gericht inzetbaar, conversie, verkoop of support.

30.000 bedrijven wereld wijd gingen je al voor
Andere bedrijven, organisaties, instellingen en MKB’ers hebben meer succes uit hun website met LiveChat. Wanneer start jij het gesprek van de dag?

LiveChat slim inzetten?
Webinnovatie helpt bedrijven in verschillende branches met slimme marketing oplossingen die 100% bijdragen aan het verhogen van online resultaat. Makkelijk meer aankopen, aanvragen of gewoon jouw klanttevredenheid verhogen met support? Wij zorgen voor een slimme oplossing voor ieder type bedrijf, organisatie en instelling. Neem contact met ons op.

Ingewikkeld? Wij verzorgen je compleet

Een vliegende start… helemaal gratis?
Wij regelen het je voor je. Meld je aan via ons contactformulier en ontvang tijdelijk een gratis LiveChat installatie voor jouw website. Wij regelen de codes, ftp, gtm en meer, zodat jij snel het gesprek kunt starten met jouw bezoekers. Probeer LiveChat gratis, alle features, 60-dagen lang.

Meer weten over Waarom bedrijven live chat gebruiken??

Webinnovatie helpt vele bedrijven met online innovaties door heel Utrecht maar ook uit de regio Waardenburg, Zaltbommel. Dit doen we met handige en slimme online oplossingen voor start-ups, mkb'ers en (multi)nationals.

Wilt u weten wat Webinnovatie voor u kan betekenen in LiveChat. En wilt u weten waar uw kansen liggen voor online resultaat? Neem dan eens contact op met Feddo van der Molen.