Kennisbank

Google AdWords betalingsmethoden aanpassen, wijzigen of veranderen?

U wilt uw automatische betalingsmethoden of handmatige betalingswijze aanpassen, wijzigen, veranderen of updaten? Automatische betalingen is een betalingsinstelling in Google AdWords. Met deze betalingsmethode genereert u eerst Google AdWords kosten en vervolgens worden deze kosten automatisch verrekend aan de door u opgegeven primaire betaalmethode. Met deze betaalmethode geeft u maar één keer uw factureringsgegevens op. De betalingen worden hierna automatisch verwerkt.

Lees meer ›

AdWords kosten hoger dan het dagbudget

De reden waarom uw kosten het gemiddelde dagbudget kunnen overschrijven is op basis van het maximaliseren van uw rendement op investering (ROI) door uw advertenties vaker te tonen op dagen waarop de hoeveelheid zoekverkeer groter is.

Lees meer ›

Afkortingen en termen in Google AdWords

Leer meer over definitie van de meest gebruikte termen in zoekmachine marketing (SEM) en betaald adverteren (SEA), die ook wel betaalde zoekresultaten en pay-per-click advertising (PPC) wordt genoemd. Lees meer over de termen die het meest gebruikt worden bij online betaald adverteren, waaronder Google AdWords, Bing Ads, Gemini (Yahoo), LinkedIn Ads en Facebook Ads.

Lees meer ›

Zakelijk Google e-mailaccount aanmaken

Alle Google Tools onder één zakelijke Google Account e-mailadres? Dat kan! U kunt hiervoor een @gmail e-mailadres aanvragen bij Google of u kunt zelfs uw zakelijke e-mailadres gebruiken. Uw zakelijke e-mailadres kunt u koppelen aan Google, waardoor u een e-mailaccount heeft van Google. Dit is tevens ook uw Google Account. Hiermee kunt u met uw zakelijke e-mailadres inloggen bij Google tot uw Google Account en Google Tools.

Lees meer ›

Wat is de beste verzendtijd voor een nieuwsbrief

Wat is nu het beste moment om een nieuwsbrief te versturen? Wij geven antwoord op de meest gestelde vraag voor de ideale verzendtijd van een nieuwsbrief voor webshops, websites, bedrijven en B2B / B2C communicatie.

Lees meer ›

Volledige domeinnaam weergeven in Google Analytics

U vraagt ​​zich misschien af, waarom u volledige URL's van de bestemmingspagina's van uw site moeten vastleggen? Standaard legt Google Analytics alleen de URI (URL achter je domeinnaam) vast in de inhoud-rapporten, tenzij u over een filter beschikt om de hostnaam vast te leggen. Wij vertellen u in twee methodes hoe u de 'volledige domeinnaam weergeven in Google Analytics' toch kunt bereiken.

Lees meer ›

Verwijderen van .php, .html, .htm extensies met .htaccess

Aan de slag met het verwijderen van extensies om de URL's voor gebruikers- en zoekmachines vriendelijker te maken. Start direct met het slim bijwerken van .htaccess voor het verwijderen van .php, .html, .htm extensies uit de url van uw website. Lees hier diverse methodes hoe u dit kunt bereiken.

Lees meer ›

Webinnovatie Kennisbank

Wij creëren waarde voor onze klanten met het samenbrengen van marketing, creativiteit, ervaring en technologie. Webinnovatie heeft alles in huis hebben om iedere uitdaging aan te gaan en om deze op de juiste wijze over te brengen naar uw publiek.

Inschrijven voor: Kennisbank

Wilt u meer weten over onze kennis? Neem dan nu contact op met Feddo van der Molen of meld u aan voor meer informatie per e-mail.