Google AdWords

AdWords kosten hoger dan het dagbudget

De reden waarom uw kosten het gemiddelde dagbudget kunnen overschrijven is op basis van het maximaliseren van uw rendement op investering (ROI) door uw advertenties vaker te tonen op dagen waarop de hoeveelheid zoekverkeer groter is.

Lees meer ›

Adverteren met Google Ads Lead Form

Google Ads is op dit moment bezig met beta-testing om op een nieuwe manier potentiële klanten vast te leggen. Er wordt een formulier gepresenteerd in Google Search wanneer er bijvoorbeeld wordt gezocht op bedrijf, product of dienst (met een randvoorwaarde dat het onder een ‘vertical’ toebehoort). Lees hier diverse methodes hoe u dit kunt bereiken.

Lees meer ›

Google AdWords betalingsmethoden aanpassen, wijzigen of veranderen?

U wilt uw automatische betalingsmethoden of handmatige betalingswijze aanpassen, wijzigen, veranderen of updaten? Automatische betalingen is een betalingsinstelling in Google AdWords. Met deze betalingsmethode genereert u eerst Google AdWords kosten en vervolgens worden deze kosten automatisch verrekend aan de door u opgegeven primaire betaalmethode. Met deze betaalmethode geeft u maar één keer uw factureringsgegevens op. De betalingen worden hierna automatisch verwerkt.

Lees meer ›

Krachtige woorden voor Google AdWords

Adverteer met Google Adwords voor resultaat dat telt? Een website laten bouwen is bij veel organisaties slechts de eerste stap. Daarna gaat het om de bezoekersaantallen, vindbaarheid en het aantal website conversies. Om de resultaten van een online concept te verhogen bieden wij extra ondersteuning aan in professioneel betaald adverteren met Google AdWords.

Lees meer ›

AdWords updates mobile targeting & exclusion

Google AdWords rolt nieuwe updates uit voor mobile targeting en mobile uitsluiting. Vanaf september 2018 vereenvoudigt Google het instellen van targeting en uitsluiting voor advertenties gericht op mobiele apparaten in het Google Display Netwerk. Hiermee wil men het groeiende aantal mobiele gebruikers gemakkelijker bereiken, echter is dit niet altijd wenselijk. Waarom? Dat leest u hier.

Lees meer ›

Afkortingen en termen in Google AdWords

Leer meer over definitie van de meest gebruikte termen in zoekmachine marketing (SEM) en betaald adverteren (SEA), die ook wel betaalde zoekresultaten en pay-per-click advertising (PPC) wordt genoemd. Lees meer over de termen die het meest gebruikt worden bij online betaald adverteren, waaronder Google AdWords, Bing Ads, Gemini (Yahoo), LinkedIn Ads en Facebook Ads.

Lees meer ›

Webinnovatie, de Google Specialist in uw regio

Wat u niet weet, dat kunt u ook niet missen. Totdat de resultaten tegenvallen… dat weet u dat er iets mis was, wat u had moeten weten.

Bent u opzoek naar een second opinion over uw Google resultaten, website indexatie of online marketing resultaten?

Online Google Specialist

Online awareness, online engagement, online data en online resultaat. Duik dieper samen met Webinnovatie over wat u had moeten weten over uw online situatie.

Lees meer ›

Online Specialist in Google AdWords

Webinnovatie, uw Partner in Google AdWords. Wij creëren waarde voor onze klanten met het samensmelten van marketing, creativiteit, ervaring en technologie. Webinnovatie heeft alles in huis hebben om iedere uitdaging aan te gaan en om deze op de juiste wijze over te brengen naar uw publiek.

Webinnovatie & Google AdWords inzetten voor uw succes?

Wilt u meer weten over Google AdWords en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan nu contact op met Feddo van der Molen, specialist in Google AdWords.